ایده هایی برای آشپزخانه مدرن

ایده هایی برای آشپزخانه مدرن :

در یک آشپزخانه لوکس در دوره معاصر ، فرم کابینت و عملکرد آن با هم ترکیب شده است . آشپزخانه مدرن لوکس جدید باید محیطی راحت و اجتماعی برای آشپزی خانواده باشد. آشپزخانه های امروزی دلباز و جادار هستند. طراحی کابینت آشپزخانه مدرن تمیز و بدون پیچیدگی است، با درهای هموار، سطوح صاف و سخت افزار کمی. کابینت های آشپزخانه را می توان به شکل های مختلفی از جمله یو شکل و ال شکل با تنظیمات موازی طراحی و اجرا کرد. تم و تقسیم بندی مناسب فضا از اجزای حیاتی یک آشپزخانه لوکس است. برای درک کامل از طراحی آشپزخانه لوکس خود، می توانید از برنامه ریزی سه بعدی توسط تیم طراحان دکونار استفاده کنید.

اگر محیط آشپزخانه شما بزرگ است، چیدمان کابینت آشپزخانه با میز جزیره را انتخاب کنید. طراحی یک کابینت آشپزخانه لوکس با خطوط براق، ظرافت، تکنولوژی مدرن و مواد درجه یک را با تیم طراحان دکونار تجربه کنید . کابینت آشپزخانه با طبقات رایجتر می‌باشد، به طوری که پیشخوان بالایی به عنوان فضای سرو و پیشخوان پایینی به عنوان فضای آماده‌سازی می باشد. این روزها کابینت های دو رنگ بسیار محبوب می باشند و در طراحی آشپزخانه مدرن به بهترین شکل نمایان می شوند.

ایده های طراحی آشپزخانه برای یک خانه مدرن لوکس با گرانیت :

گرانیت اکنون یک ماده محبوب برای ایجاد سطوح مجلل آشپزخانه است. آشپزخانه هایی با میز کار گرانیت مجلل، جادار و زیبا به نظر می رسند. با توجه به مواد معدنی موجود در گرانیت، رنگ‌ها و نقش‌های ظریف متنوعی از نقره‌ای گرفته تا لکه‌های شرابی وجود دارد که فضای آشپزخانه را ارتقا می دهد. در طراحی خانه شما می توان ، یک محیط غذاخوری را با میز جزیره ساخته شده از گرانیت رویایی نمود  . هر سبکی از کابینت با هر رنگی با گرانیت سازگاری دارد. اگر دوست دارید که گرانیت ظاهری مدرن داشته باشد، جزیره ای منحنی و گرد را انتخاب نمایید .

آشپزخانه مدرن

رنگ های لوکس برای آشپزخانه های مدرن :

قبل از انتخاب رنگ برای آشپزخانه مدرن خود، در مورد طراحی دیوارها، کف و کابینت خود تصمیم بگیرید. در آشپزخانه، مدرن بودن همیشه با رنگ های سفید و خنثی همراه است. کابینت‌های سفید، جزیره‌های سفید و کاشی‌های سرامیکی سفید ، کف آشپزخانه، همگی می‌توانند طعمی از شکوه را به آشپزخانه مدرن اضافه کنند. برای اینکه به آشپزخانه سفید ، عمق و بعد بدهید، رنگ های قوی را با هم مخلوط کنید. خاکستری، هلویی، فیروزه ای، آبی و آبی تیره همگی گزینه هایی برای طراحی آشپزخانه های لوکس مدرن هستند.

یک ترکیب رنگ جذاب استفاده از دو رنگ است. چند ترکیب وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، از جمله قهوه ای و سفید، چوبی (یا قهوه ای) و قرمز، سفید و سبز، سفید و قرمز، و سفید و آبی. کابینت هایی با سایه هایی مانند فیروزه ای، سفید و کرم انتخاب های فوق العاده ای برای طرح های رنگی آشپزخانه هستند که آرامش را افزایش می دهند. کابینت های خاکستری، سبز خزه ای و آبی سرمه ای می توانند مجلل و شیک به نظر برسند.

تجهیزات پیشرفته در یک آشپزخانه مجلل و امروزی :

در طراحی آشپزخانه مدرن از مواد پیشرفته، تکنولوژی پیشرفته و وسایل برقی پیشرفته استفاده می شود. با کمک فن آوری، وسایل آشپزخانه کنونی چندین کار را با هم انجام می دهند . طیف های لوازم خانگی مدرن از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند. آشپزخانه‌های مدرن امروزی اغلب دارای اجاق‌های با تکنولوژی بالا و یخچال‌های دو در هوشمند می باشند .

آشپزخانه مدرن

ایده های لوکس برای نورپردازی آشپزخانه مدرن :

با نورپردازی کاربردی و مدرن امروزی ، یک آشپزخانه مدرن را می توان بیشتر لوکس و امروزی کرد. در نورپردازی های لوکس بیشتر از چراغ های فرورفته، آویز استفاده می شود. یک لوستر خیره کننده بر روی ناهار خوری و روشنایی آویز بر روی جزیره دو نمونه از وسایل مدرن آشپزخانه لوکس هستند. به نورپردازی نمودن در فضای داخلی کابینت و زیر آن دقت کنید. برای آشپزخانه، نورپردازی LED خنک را انتخاب کنید. برای بهبود ظرفیت خود در تنظیم محیط، کلیدهای کم نور را روی چراغ های خود نصب کنید. برای برجسته کردن بک اسپلش‌ها و میزهای کار به سبک طراح، کابینت‌های دارای نور پس‌زمینه، نورپردازی کاری و همچنین نورپردازی برجسته را ارائه می‌دهند.

برای طراحی لوکس آشپزخانه مدرن، از کابینت های شیک استفاده کنید:

فلز و چوب اغلب در کابینت های آشپزخانه لوکس معاصر استفاده می شوند زیرا تطبیق پذیری و سفارشی سازی طراحی را ارائه می دهند. کابینت مدرن ، فریم لس با ظاهری تمیز و بدون پیچیدگی می باشد که دسترسی به محتویات را ساده تر می کند. یک آشپزخانه مدرن ارگونومیک باید به خوبی طراحی شود. برنامه ریزی عمق میز و سایر ماژول های پایه با موثرترین طراحی ضروری می باشد .

یک آشپزخانه لوکس باید کابینت های سفارشی داشته باشد که وسایل کوچک را از دید پنهان کند. برای ظروف زیبا چند ویترین تهیه کنید. استفاده از شیشه مزیت دیگری دارد که باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. برای عملکرد بی سر و صدا، سخت افزار کابینت باید از یراق آلات با کیفیت بالا استفاده شده باشد. ترکیب دو رنگ در کابینت آشپزخانه یک روند رو به رشد در آشپزخانه های لوکس معاصر است.

یک آشپزخانه مدرن روز با عناصر فلزی :

در یک آشپزخانه مدرن استفاده از زرق و برق ظریف ضروری می باشد. از جمله برخی از جزئیات فلزی. اگر آشپزخانه شما سفید خیره کننده است، یک کابینت طلایی برس خورده را انتخاب کنید تا با وسایل برنزی، طلایی یا برنجی مطابقت داشته باشد. یک پالت رنگ خیره کننده با رنگ های طلایی را می توان با چراغ های آویز و سایر سطوح فلزی ساخت.

آشپزخانه مدرن

یک آشپزخانه مدرن لوکس با انباری توکار :

یک آشپزخانه تمیز و منظم همیشه مجلل به نظر می رسد. از ویژگی های دوست داشتنی آشپزخانه ، فضاهایی تمیز و سازماندهی شده است که آشپزخانه را شیک و مجلل جلوه می دهد . برای اینکه میزها شلوغ نشوند، روی نگه داشتن همه چیز در کابینت ها تمرکز کنید. در آشپزخانه های کوچک به فکر نصب کابینت با فضایی زیاد باشید. اگر فضای محدودی دارید، کابینت های دیواری که تا سقف رفته است ایده های عالی برای یک آشپزخانه مجلل می باشد. آشپزخانه لوکس مدرن باید کاربردی باشد و دارای فضای ذخیره‌سازی زیادی باشد، از جمله درب‌های بیرون‌کشی برای ادویه‌ها، تقسیم‌کننده‌های سینی، کابینت‌های سطل زباله برای زباله‌ها و وسایل بازیافتی، و جداکننده‌های کشو برای کارد و چنگال و ظروف.

سینک و شیر آب برای بهبود طراحی زیبای آشپزخانه :

انتخاب یک سینک ظرفشویی آشپزخانه و شیر در ساخت یک آشپزخانه مدرن لوکس مهم است. سینک های گرانیتی، مرمری، بتونی، برنجی یا مسی، ظرافت ظریفی را ارائه می دهند. بسته به فضای موجود و سبک، می‌توانید یک شیر مخلوط کن از جنس استنلس استیل انتخاب کنید یا سینک ظرفشویی را با یک شیر آب پاش فنری قرار دهید. برای ظاهری باشکوه، یک شیر پشتی برنزی با گردن پهن بگیرید.

جزیره های بزرگ و دو آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن لوکس :

آشپزخانه های لوکس مدرن برای پذیرایی از مهمانان و همچنین سرو غذا استفاده می شود. یک جزیره در آشپزخانه اغلب یک جزء ضروری است. هنگامی که با نور آویز ترکیب می شود، یک جزیره آشپزخانه بزرگ ویژگی مجلل ایده آلی را ایجاد می کند.

طراحی میز و صندلی در یک آشپزخانه مدرن لوکس :

امروزه آشپزخانه اهداف مختلفی از جمله آشپزی، سرگرمی، کار، استراحت و البته غذا خوردن را انجام می دهد. یک آشپزخانه شیک و چند منظوره را انتخاب کنید که به زیبایی یکپارچه شده باشد. اتاق ناهار خوری و آشپزخانه مدرن برای ایجاد بازترین چیدمان قابل تصور به هم متصل شده اند.

بین آشپزخانه و فضای نشیمن، میز ناهارخوری به عنوان یک پارتیشن عمل خواهد کرد. جزیره دوم را برای استفاده به عنوان فضای غذاخوری خیره کننده انتخاب کنید. آشپزخانه های مدرن با میز ناهارخوری که رویه آن از سنگ مرمر یا گرانیت است نیز زیبا به نظر می رسند. یا به سنت پایبند باشید و از یک میز چوبی استفاده کنید. برای هماهنگی با کابینت آشپزخانه، روکش باید همرنگ باشد.

ایده های طراحی آشپزخانه مدرن لوکس برای آشپزخانه های کوچک :

یک آشپزخانه مدرن در یک خانه به برنامه ریزی بیشتری نیاز دارد، به خصوص اگر محدودیت های فضایی وجود داشته باشد. با پنجره های بزرگ، آشپزخانه نور طبیعی بیشتری دریافت می کند. برای هر آشپزخانه، فضاسازی یک عامل مهم است. هنگام طراحی از فضاهای عمودی در هر گوشه استفاده کنید.

کابینت تمام قد فضای بیشتری را اضافه می کند و ظاهری زیبا به فضا می بخشد. برای بزرگ‌نمایی بصری یک آشپزخانه کوچک، رنگ‌های ملایم و ظریف مانند صورتی رژگونه به خوبی با میز کار خاکستری و پشتی کار می‌کنند. شیشه و سایر سطوح بازتابنده به پخش نور در اطراف فضا کمک می کند و این تصور را ایجاد می کند که بزرگتر و روشن تر است.

آشپزخانه مدرن

روند طراحی آشپزخانه مدرن امروزی :

در جدیدترین گرایش‌های طراحی آشپزخانه مدرن و لوکس سطح بالا موضوعاتی شامل بارهای داخلی، انبارهای نوشیدنی، بارهای نوشیدنی یا قهوه‌سازهای داخلی اهمیت دارد.

رنگ سبز اغلب در طراحی های لوکس آشپزخانه استفاده می شود.استفاده از گیاهانی با گلدانهای زیبا ظاهری آرام به آشپزخانه می بخشند. هوا نیز توسط گیاهان تصفیه می شود. ایده محبوب طراحی داخلی آشپزخانه: یک دیوار ویژه با یک باغ عمودی می باشد.

در آشپزخانه‌های لوکس معاصر، رنگ‌های جواهری تیره مانند آبی سلطنتی، مشکی، سبز زمردی و حتی آلویی محبوب هستند. در سال 2022، صاحبان خانه های جسورتر رنگ های تیره کابینت را انتخاب می کنند.

از نورپردازی آویز بار در طراحی آشپزخانه مدرن لوکس استفاده کنید

در طراحی های مجلل و مدرن آشپزخانه، چراغ های آویز بار بسیار ارزشمند هستند. دو چراغ آویز میله ای مدرن – یکی سفید و دیگری نقره ای – در این طرح خاص گنجانده شده است. آنها مکمل یکدیگر هستند و در عین حال به طرح رنگ کلی داخل آشپزخانه پایبند هستند.

آشپزخانه مدرن لوکس خود را با نور آن طراحی کنید

برای ایجاد یک جلوه نورپردازی دوست داشتنی در آشپزخانه خود، چراغ های LED را در زیر کابینت ها به صورت مخفی نصب کنید. میزهای کار با این نورپردازی می شوند که بسیار مفید است. پالت رنگ سفید و خاکستری تنظیمات کلی، نور را به خوبی تکمیل می کند. برای بک اسپلش در این طرح از کاشی هایی با بافت خنثی استفاده کنید.

طرح های آشپزخانه مدرن لوکس با قفسه بندی بلوک عریض

هنگامی که صحبت از فضاسازی به میان می آید، قفسه های بلوک گسترده بسیار مفید هستند. علاوه بر این، سبک این قفسه ها زیبایی دکور آشپزخانه را بیشتر می کند. بزرگی آنها به تصور شکوه دکوراسیون داخلی می افزاید.

ادکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن به میزان قابل توجهی از الگوهای هندسی غیر معمول استفاده می کند. از اشکال غیر متعارف در سراسر طراحی خود، از پیشخوان گرفته تا کابینت، استفاده کنید. پیچیدگی این فرم های هندسی زیبایی طرح های لوکس آشپزخانه مدرن را افزایش می دهد.

ما در گروه طراحان دکونار با توجه به سوابق درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع مدل های کابینت برای شما مشتریان توانسته ایم بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماییم لذا قبل از هر گونه فعالیتی از ما استعلام بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *