جنس کابینت ممبران ، نئوکلاسیک و مدرن از چیست ؟

جنس کابینت ممبران

جنس کابینت ممبران ، نئوکلاسیک و مدرن از چیست ؟

کابینت از جنس وکیوم چیست و چرا باید آن را انتخاب کرد؟

نکته: زیرا شما لایق بهترینها برای دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه خانه خود هستید.

جنس کابینت ممبران : چرا همه ما عاشق ظرافت در دکوراسیون داخلی و آشپزخانه خانه خود هستیم؟ آیا میدانستید که شما می توانید به راحتی با استفاده از جنس وکیوم به فضای داخلی خود ظرافت اضافه کنید. جنس وکیوم بسیار قابل شکل گیری و قالب گیری می باشد. بنابراین، در مقایسه با جنس اکریلیک یا لمینت، می توان آن را به سطح غیر صاف نیز تبدیل نمود . با روکش کردم توسط وکیوم ، می توانید کابینت و کمد دیواری و تزئینات دکوراسیون داخلی منزل خود را که به بهترین شکل تزئین نمایید .

جنس کابینت ممبران

جنس کابینت ممبران

جنس روکش وکیوم در اصل از جنس فویل پلی وینیل کلراید (PVC) است. این روکش پی وی سی بر روی MDF یا HDF-HMR جام ( بدون روکش ) تحت فشار بسار بالا و در شرایط خلاء نسب میگردد . شما می توانید بسته به سلیقه خود نوع این روکش را در گزینه هایی از مات تا براق انتخاب کنید. از آنجایی که روکش به صورت کاملا بر روی سطح قرار میگیرد بنابراین دیگر نیازی به نوار کردن لبه های کار نداریم . بنابراین قطعا بدلیل این موضوع که هیچ درز و منفزی برای نفوذ رطوبت به داخل وجود ندارد مقاومت ابن کابینت و دکورها بسیار بیشتر می باشد در برابر رطوبت .

جنس کابینت ممبران

در این روش وکیوم شما میتوانید نوع ام دی اف خام خود را توسط دستگاه های سی ان سی با طرح های زیبا منبت مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا نمایید و پس از طراحی و ایجاد این طرح ها بر روی جنس ام دی اف خام از رنگ و طرح دلخواه خود برای روکش انتخاب نمایید تا بر روی اجزای ساخته شده وکیوم گردند .

نکته ای که بسیار باید مورد توجه قرار دهید هم این موضوع است که جنس روکش پی وی سی بسیار دارای اهمیت میباشد . بدلیل اینکه این روکش با تمام محیط در ارتباط می باشد و مقاومت و استحکام آن در برابر عوامل محیطی باید بررسی شود . ما در گروه طراحان دکونار تلاش بسیار داریم تا بتوانیم از بهترین روکشهای پی وی سی ایتفاده نماییم .
در ضمن گروه دکونار افتخار این را دارد که خود گروه دارای کارگاهی مجهز به تمام ابزار آلات پیشرفته برای ساخت انواع طرح های روکش وکیوم ، پلی ارتان و سی ان سی می باشد که این امر سبب میشود تا شما بدون واسته بتوانید از بهترین کیفیت و قیمت برخوردار شوید .

دستگاه وکیوم pvc

جنس وکیوم پی وی سی یا لمینت :

لمینت دارای سطح ساف می باشد و اقتصادی تر می باشد و برای طرح های اقتصادی مورد استفاده قرار میگیرد و باید لبه های کار را حتما نوار زد و به دلیل وجود منفذ موجود در این لبه ها در مقابل رطوبت دارای ضعف می باشد و همچنین نمیتوان ار طرح های برجسته بر روی سطح مار استفاده کرد در مقابل روکش پی وی سی وکیوم دارای انعتاف بوده و مل کار را در بر میگیرد و شما میتوانید از طرح های برجسته مدرن و کلاسیک استفاده نمایید .

جنس دکوراسیون وکیوم پی وی سی یا رنگ شده پلی ارتان

در کارهای رنگ شده پلی ارتاه هم در واقع از هسته مرکزی ام دی اف خام برای کارها استفاده میشود که کیتواند دارای طرح بندی باشد . ولی این طرح بندی بیشتر ساده می باشد .

خوب در این بخش باید توجه کنید که دکوراسیون رنگ شده پلی ارتان جدید می باشد و چند سالی است بیشتر در سبکهای مدرن و نئو کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند و از مزایای آن تنوع بسیار زیا آن در رنگ می باشد که مشتری با طیف بسیار بالایی از رنگ روبرو است و قدرت انتخاب بسیار بالایی دارد .

جنس کابینت ممبران

در صورتی که در زمان رنگ کاری دقت لازم صورت گیرد و ضخامت پاشش رنگ و کیفیت رنگ به صورت استاندارد و درست انجام گیرد حتی از کابینتهای روکش وکیوم هم مقاومتر می باشد و می توان از آنها حتی در سرویس دستشویی و حمام هم استفاده نمود .

با توجه به مطالب ارائه شده بیشتر طرح های کابینت ممبران از جنس روکش وکیوم می باشد و بیشتر کابینهای نئوکلاسیک در جنس رنگی پلی ارتان می باشد و در کابینتهای مردن از جنس ساف لمینت استفاده می شود .

جنس کابینت ممبران

ما در گروه طراحان دکونار با توجه به سوابق درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع مدل های کابینت برای شما مشتریان توانسته ایم بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماییم لذا قبل از هر گونه فعالیتی از ما استعلام بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *