به دلیل نوسانات قیمت ها لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرید

برای ارتباط با ما و تماس اینجا کلیک کنبد

عوامل موثر بر کیفیت و قیمت کابینت آشپزخانه

سفارش کابینت آشپزخانه با کیفیت و با قیمت مناسب یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل ساخت و آماده سازی یک خانه است . علت مشکلات این امر ، از اختلاف قیمت اعلام‌ شده توسط کابینت سازان و شرکتهای وابسته به این موضوع می باشد . همین اختلاف در قیمت‌ها باعث ایجاد یک حس ناخوشایند در مشتری می‌شود که باعث عدم اطمینان برای مشتری میشود و این عدم اطمینان ، کار را برای کابینت ساز نیز سخت می کند .
قطعا به شما هم در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه قیمت‌های مختلفی اعلام‌شده است . برای انتخاب درست لطفا به نکات زیر توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای ساخت مابینت آشپزخانه خود داشته باشید .

• جنس و کیفیت بدنه کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .
• جنس و کیفیت نمای کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .
• جنس و کیفیت یراق آلات کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .
• جنس و کیفیت صفحه کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .
• طراحی بهینه و مهندسی بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .
• نصب و اجرای درست و کامل بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .

جنس و کیفیت بدنه کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .

جنس بدنه به ‌کار رفته در کابینت شما یکی از معثر‌ترین موضوعاتی است که در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید . بدنه کابینت می تواند از جنس ام دی اف و یا نئوپان روکش ملامینه (لترون) باشد که تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده کابینت دارد .

ام دی اف های بی‌کیفیت و ارزان ‌قیمت موجود در سطح بازار چگالی کمی دارند و بوی بدی از خود ساطع می‌کنند . اگر ام دی اف به‌ کاررفته در کابینت آشپزخانه شما از نوع نامرغوب باشد ، پس از یک سال ، تمام پیچ‌ها شل می شوند . طبیعتاً با گشادشدن جای پیچ‌های داخل ام دی اف ، دربهای کابینت آشپزخانه شما حالت همسطحی خود را از دست می‌‌دهند. درنهایت ، پس از مدتی کوتاه شما مجبور می شوید که مجددا هزینه ای برای تعمیر کابینت آشپزخانه‌تان در نظر بگیرید.
بنابراین در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه‌تان به کیفیت ، بیشتر از قیمت اهمیت بدهید. تا بتوانید در مدت زمان بیشتری از کابینتهای خود لذت ببرید .

جنس و کیفیت نمای کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .

نمای کابینت شما مانند پوشش لباس شما در یک مهمانی می باشد لبسی مجلسی و زیبا که برازنده منزل شما باشد ، در انتخاب کابینت آشپزخانه‌ی خود قادر هستید که از میان انواع انبوه برندهای ام‌دی‌اف موجود در بازار با رنگ‌هایی متنوع در تمامی سبک‌ها ( کابینت کلاسیک یا مدرن ، کابینت ممبران یا ام‌دی‌اف و هایگلاس ) انتخابی خاص و متفاوت داشته باشید. همچنین با توجه به فضای خود می توانید حتی در عمق و ارتفاع کابینتهای خود دخل و تصرف داشته باشید .

قیمت کابینت آشپزخانه

جنس و کیفیت یراق آلات کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .

یکی از عوامل موثر در قیمت کابینت آشپزخانه شما یراق‌آلات مصرفی می باشد . یراق آلات به صورت مستقیم بر کیفیت و قیمت کابینت آشپزخانه شما تأثیرگذار می باشد . یراق‌آلات بخشی از هزینه‌ موثر برای کابینت ساز شما برای ساخت کابینت آشپزخانه منزل شما می باشد.
یکی از عوامل موثر در دادن قیمت پایین به شما توسط کابینت سازان استفاده از یراق آلات با کیفیت پایین می باشد .
یراق‌آلات بی‌کیفیت چه تأثیری می تواند بر کیفیت کابینت آشپزخانه شما داشته باشد ؟

جنس و کیفیت صفحه کابینت بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد 

جنس صفحه کابینت آشپزخانه شما به‌ طورکلی به دو دسته تقسیم می‌شود. صفحه شرکتی و صفحه دوبل . صفحه کابینت آشپزخانه نیز یکی از راه‌هایی است که کابینت ساز می‌تواند برای کاهش هزینه‌های خود استفاده کند. صفحه دوبل، از به هم پیوستن دو ورق ام دی اف ساخته می‌شود. جنس روی صفحات دوبل ، از جنس ورق‌ رنگی است و این نوع روکش‌ها در برابر خط و خش ، رطوبت و حرارت پایداری از خود نشان نمی‌دهند. بنابراین مراقب باشید هنگام خرید کابینت آشپزخانه صفحه دوبل به شما ندهند . چرا که صفحات دوبل کاراییو کیفت مورد نظر شما را ندارند. از طرفی در صفحه‌های شرکتی از روکش‌هایی استفاده می‌شود در برابر حرارت ، رطوبت و خط و خش تاثیر فراوانی دارند. همچنین قیمت صفحه کابینت شرکتی با روکش HPL سه برابر قیمت صفحه کابینت دوبل می باشد . بنابراین نوع صفحه به کار رفته در کابینت آشپزخانه شما یکی از مهم‌ترین و موثرترین عوامل بر کیفیت و قیمت کابینت آشپزخانه می باشد .

طراحی بهینه و مهندسی بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد

یکی از مهم‌ترین و موثرترین بخش‌های تعیین‌کننده در زیبایی کابینت آشپزخانه شما طراحی آن می باشد. به‌کارگیری طرحی مهندسی ، که با ذوق و سلیقه فراوان و رعایت تمام استاندارد‌ها طراحی شده باشد ، میتواند در قیمت کابینت آشپزخانه شما تأثیرگذار باشد . میتوان در یک آشپزخانه با اندازه‌ ای برابر با دو طراحی متفاوت ، قیمتی با 100 درصد تفاوت برای شما داشته باشد. به‌کارگیری کابینت‌های کمدی و نیمه‌کمدی، دکورها و شلف‌ها و دیگر بخشهای متفاوت برای شما هزینه‌ساز می باشد. درنتیجه هنگام مقایسه قیمت‌ نهایی اعلام‌شده توسط مجری کابینت ‌، طراحی کابینت آشپزخانه و کابینتی که قرار است تحویل بگیرید را نیز در نظر بگیرید .

قیمت کابینت

نصب و اجرای درست و کامل بر قیمت کابینت آشپزخانه شما موثر می باشد .

نصب کابینت آشپزخانه میتواند یکی از کمترین بخشها باشد در هزینه ساخت کابینت آشپزخانه شما. اما در کیفیت و ظاهر آن بسیار تاثیر گزار می باشد . شما بهترین طراحی و بهترین جنس مورد مصرف را داشته باشید. اگر کابینت آشپزخانه شما ماهرانه نصب نشود ، تمام زحمات و هزینه‌های شما به هدرخواهد رفت .