طرح کابینت مدرن از ابتدا تا حال

طرح کابینت مدرن

طرح کابینت مدرن از ابتدا تا حال

سبک طرح آشپزخانه مدرن :

طرح کابینت مدرن : وقتی صحبت از طراح داخلی مدرن می شود، کلمه “مدرن”  فقط به معنای فعلی یا معاصر می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سبک کابینت مدرن و ایده هایی برای اینکه چگونه می تواند در آشپزخانه شما از این سبک کابینت آشپزخانه استفاده کرد ، ادامه مطلب را بخوانید.

طرح کابینت مدرن چیست؟

طراحی مدرن پس از پایان جنگ جهانی اول در اروپا نشأت گرفت. بیشتر دنیای بعد از جنگ جهانی اول ویران شد، به این دلیل که بسیاری از ایده ها قبل از جنگ جهانی اول پوچ به نظر می رسیدند و پس از جنگ جهانی اول منسوخ شدند . اما پس از جنگ جهانی مدارس جدید، به ویژه باهاوس در آلمان، ایده های جدیدی را برای طراحی به ارمغان آورد.

آغاز تاریخ مدرن :

مدرسه هنر طراحی که توسط والتر گروپیوس آلمانی در سال 1919 ایجاد شد. در آنجا، دانش‌آموزان درباره مفاهیمی بحث می‌کردند که به مدرنیسم در سراسر اروپا و در نهایت در سراسر جهان تبدیل شد.
یک آغاز در واقع «شروع از صفر» است، جایی که طراحان ایده‌های قدیمی در مورد اینکه ساختمان‌ها و مبلمان چگونه باید باشند را کنار گذاشتند و بر آنچه که می‌توان با مواد جدید  تولید کرد تمرکز کردند. آنها همچنین بر روی مینیمالیسم تمرکز کردند، تزئینات اضافه را از بین بردند و یک طرح با عملکرد اصلی ایجاد کردند .

طرح کابینت مدرن

طراحی معاصر چه تفاوتی با طراحی مدرن دارد؟

طراحی معاصر از ایده‌های سبک مدرن پیروی می‌کند، که اغلب دارای عناصر مدرنی مانند عدم تزیینات و استفاده از مواد ساخت بشر معاصر است. همانطور که در طراحی مدرن از مواد صنعتی قرن بیستم استفاده میشود ، طراحی معاصر به مواد صنعتی قرن بیست و یکم می نگرد. طراحی آشپزخانه معاصر همچنین معمولا ایده های مدرن را با سبک های دیگر مانند خانه های کشاورزی یا سبک های مدیترانه ای ترکیب می کند تا مفاهیم ترکیبی جالبی را ایجاد کند.

در مورد مدرن اواسط قرن چطور؟

مدرنیسم اروپایی در طول قرن بیستم راه خود را به سمت آمریکا تغییر داد. مدرنیسم اواسط قرن یک سبک طراحی داخلی آمریکایی است که در دوره پس از جنگ جهانی دوم توسعه یافت. این ایده‌های مدرن در مورد مینیمالیسم و تأکید بر مواد ساخت صنعتی عصر خود، عشق طراحی اسکاندیناوی به سادگی و اشکال طبیعی و خوش‌بینی آمریکایی پس از جنگ را ترکیب می‌کند. برخلاف ظاهرهای مدرنیستی سخت‌گیرانه‌تر، طراحی داخلی مدرن اواسط قرن، شکوفایی‌هایی را نشان می‌دهد که ذاتاً در مواد صنعتی دهه 1950 امکان‌پذیر است.

آشپزخانه‌های مدرن اواسط قرن اغلب جسورانه هستند و دارای رنگ‌های روشن در کابینت، پشتی یا کاغذ دیواری هستند. پوشش های چوبی نیز رایج است که امکانات تخته سه لا را به نمایش می گذارد. کابینت ها اغلب چوبی هستند، اگر نگوییم رنگ روشن و شاد.

خانه‌های اواسط قرن نیز تمایل زیادی به استفاده زیاد از مبلمان مدرن دارند که برای تکمیل پوشش چوبی یا رنگ‌های روشن در خانه طراحی شده‌اند . طراحی کلی خانه معمولاً به گونه‌ای ساخته می‌شود که باز، مطبوع و روان باشد، شاید حتی با دنیای اطراف خود ترکیب شود.

  • بهترین ایده های آشپزخانه مدرن
  • ایده آشپزخانه مدرن
  • آشپزخانه مدرن
  • عناصر آشپزخانه مدرن

طرح کابینت مدرن و ساخت توسط مواد صنعتی مدرن

در جایی که آشپزخانه کلاسیک از زیبایی طبیعی چوب و سنگ بحره می برد ، آشپزخانه مدرن از مواد ساخته شده توسط انسان مانند فولاد ضد زنگ، شیشه، MDF و سرامیک استفاده می کند. براق و سیقلی است، در حالی که مواد طبیعی می توانند نقطه مقابل باشند، تمرکز باید بر روی شگفتی های عصر صنعتی باقی بماند.

به MDF، فولاد ضد زنگ و کروم فکر کنید – نه صفحات چوبی یا آجری. سرامیک ها و حتی پلاستیک ها گاهی به کار می آیند.

  • ایده های کابینت آشپزخانه
  • آشپزخانه های مدرن
  • مینیمالیسم پادشاه است

تزئینات را حذف کنید و روی عملکرد اصلی عناصر آشپزخانه خود تمرکز کنید. خطوط ساده و تمیز در آشپزخانه مدرن حکمفرماست. به کابینت های بدون قاب و دستگیره های گرد صاف و یا حتی بدمن دستگیره نگاهی بیندازید.

کابینت بدون قاب ، کابینت های بدون فریم راهی آسان برای بیان طراحی سبک مدرن در آشپزخانه شما هستند.

طرح کابینت مدرن

ایده های آشپزخانه سفید با کابینت آشپزخانه مدرن سفید :

در حالی که آمریکا استفاده از رنگ سقید را در سبک مدرن در اواسط قرن پذیرفت، کابینت های سفید یا میزهای سفید برای آشپزخانه مدرن رونق پیدا کرد. با این حال، رنگ سفید تنها گزینه نیست. سایر رنگ‌های خنثی مانند مشکی و خاکستری نیز به خوبی در ظاهر کابینت مدرن قرار می‌گیرند.

اگر سبک شما مدرن‌تر از اواسط قرن است، رنگ‌های روشن را نیز در آن انتخاب کنید. قرمز، زرد و سبز انتخاب‌های کلاسیکی هستند که برای تضاد رنگ‌های خنثی، جذابیت بیشتری می‌دهند.

طراحی آشپزخانه مدرن

خطوط افقی :

با خطوط افقی و اشکال مسطح، این قابلیت را در طراحی خود بوجود آورید که فضای زیادی برای نگهداری وسایل دارید. آشپزخانه های مدرن ( طرح کابینت مدرن ) اغلب با کشوهای پهن و دستگیره های بلند افقی ساخته می شوند.

آشپزخانه گرم به سبک مدرن

استفاده از سنگ مرمر و سنگ :

سطوح سنگی طبیعی همیشه یک حس خوب برای زنده نگه داشتن در طراحی آشپزخانه مدرن ( طرح کابینت مدرن ) دارد. استفاده از سنگ مرمر و سنگ نیازی به پیروی از زوایای خاصی ندارد زیرا این سطوح به صورت خام ، طبیعت را نشان می دهند. گرمای واقعی که به صفحات میز و میزهای جزیره آشپزخانه می دهد، استفاده ترکیبی از دیوارهای سفید و نور ورودی است.

بهترین توصیه معمولاً رنگ های خاکی خنثی است که با کابینت های سیاه و سفید همخوانی دارند. این سطوح سنگی زمانی به بهترین شکل به نظر می رسند که به شدت صیقلی باشند و درخشندگی طبیعی داشته باشند. رنگ سنگ مرمر یا سنگ شما نیز برای انتخاب دستگیره کابینت و شیرهای سینک مناسب، انتخاب های زیادی به شما می دهد.

فضای باز و نور خوب

طرح کابینت مدرن سبکی نیست که در یک مکان دنج که با نور کم ساخته شده است همخوانی داشته باشد . آشپزخانه مدرن باید باز و روشن باشد. از یک نور خوب چه نور طبیعی عالی و یا روشنایی چراغهای خوب بحره ببرید .وسایل را بیش از حد پیچیده نکنید. .

کابینت مدرن :

همانطور که قبلا ذکر شد، صحبت های زیادی در مورد رنگ کابینت و خطوط افقی برای مینیمالیسم در کابینت آشپزخانه مدرن وجود دارد. ممکن است بخواهید ایده‌های طراحی مدرن دیگری را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد یکنواختی بیش از حد را از بین ببرید.

کابینت بدون قاب :

استفاده از قاب بر روی کابینت غیر ضروری است . این امر سبب می شود که فضای بیشتری را در کابینت داشته باشید.

هیچ قانونی نمی گوید که شما باید خطوط براقی را که به آشپزخانه شما جلوه های مدرن و ساده می بخشد، سرکوب کنید.

کابینت رنگی

نظر معمول برای رنگ های آشپزخانه مدرن همیشه انتخاب استاندارد سیاه و سفید است. هیچ کس هرگز جرأت نمی کند در مورد طیف گسترده ای از رنگ هایی که کابینت آشپزخانه شما می تواند داشته باشد صحبت کند. همچنین در مورد استفاده از رنگ‌های تند و روشن که می‌توانند فضای آشپزخانه را زنده کنند، به جای داشتن رنگ‌های بی‌نظیر، چیزی نشنیده‌اید. رنگ‌های زنده که شامل قرمز، آبی یا سبز می باشد در این سبک ( طرح کابینت مدرن ) کاملاً قابل قبول هستند.

رنگ‌های گرم‌تر که به رنگهای پاستلی معروفند نیز می‌توانند برای برجسته کردن یا شکستن قسمت‌های از کابینت‌ها استفاده شود که سبب میشود تا به سادگی به جذابیت بصری کابینتها اضافه شود . تا زمانی که قوانین اساسی طراحی آشپزخانه مدرن را زیر پا نگذارید، استفاده از هر نوع رنگی از ظریف گرفته تا پررنگ و روشن راهی عالی برای بیان یک ایده است. باید مراقب سطوح بیش از حد براق باشید که می‌توانند رنگ آشپزخانه را منحرف کنند و آن‌ها را در میان تمام سطوح موجود گل آلود کند.

طرح کابینت مدرن

جزایر و میزهای آشپزخانه :

قابل درک است که بسته به مقدار فضایی که در آشپزخانه خود دارید ، شکل کلی جزیره کابینت آشپزخانه را مشخص می کند . در ضمن نور نیز تاثیر مستقیم در طراحی جزیره دارد و اینکه چگونه آشپزخانه شما را بزرگ‌تر و واضح‌تر نشان می‌دهد. هر جزیره آشپزخانه حتما نباید به شکل مستطیل باشد شما این آزادی را دارید که در یک فضای محدود خلاق تر باشید.

جزایر L شکل :

در نصب یک جزیره L شکل در آشپزخانه شما باید کمی محاسبه گر باشید تا زاویه مناسبی را به دست آورید تا به بهترین وجه ممکن با آشپزخانه شما سازگار باشد . شما می خواهید به خطوط موجود اجازه دهید تا جریان را در امتداد دیوارها و خطوط دید کابینت حفظ کنند. در برخی موارد، حتی اضافه کردن یک جزیره U شکل اگر فضای کافی برای بازی با آن را داشته باشید، جذاب به نظر می رسد. از آنجایی که ثابت شده است که جزایر آشپزخانه بیشتر در آشپزخانه‌های مدرن ( طرح کابینت مدرن ) جا می‌شوند، فقط به گرایش‌های ملایم اکتفا نکنید.

سخن آخر

راه‌های فراوانی وجود دارد تا به منزلتان جلوه جذاب ببخشید. یکی از این روشها سفارش و طراحی کابینت مدرن می.باشد. یک کابینت مدرن هم دارای فضای بسیار مناسبی برای اسباب شما می باشد و هم دارای زیبایی خاصی برای منزل شما می باشد. امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

ما در گروه طراحان دکونار با توجه به سوابق درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع مدل های کابینت برای شما مشتریان توانسته ایم بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماییم لذا قبل از هر گونه فعالیتی از ما استعلام بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *