اطلاعاتی درباره کابینت مدرن و طراحی آن

کابینت مدرن الگویی از دکوراسیون منزل مدرن

وقتی درباره کابینت مدرن صحبت میکنیم در ذهن افراد معانی و اشکال مختلفی ایجاد میشود ولی باید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر دکوراسیون منزل شما به سبک معاصر نزدیکتر است ، کابینت مدرن میتواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد . کابینت مدرن در واقع سبکی از کابینت ها می باشد که دارای سطوح ساف ، سیقلی و دارای گوشه های زاویه دار و دربهای ساده می باشد .
طراحی مدرن در دکوراسیون از زمان جنگ جهانی اول آغاز گردید که تاکید بر استفاده از سطوح ساف و فرمهای گوشه دار و استفاده از کمترین تزئینات داشت که کابینت های مدرن نیز از همین الگو استفاده می کند . در الگوی مدرن برای دکوراسیون منزل و مبلمان می توان به استفاده از زوایا و منحنی های برجسته نام برد که امروزه میتوان این نماهای گوشه دار و یا منحنی را در میز جزیره آشپزخانه های مدرن دید . این فضاهای جدید پدیدار شده در واقع میتواند محلی برای نگهداری وسایل بیشتری در آشپزخانه باشد .

مواد مورد استفاده در کابینت مدرن

برای ساخت کابینت مدرن معمولا از ورقهای ام دی اف ساف و سیقلی ( ورقهای ام دی اف با روکش های گلس ) استفاده میشود و معمولا اگر دارای طرح هم باشد از روکشهایی با طرح چوب بیشتر با رگه های افقی استفاده میشود و از شیشه های نیمه شفاف و یا مات با ترکیب فلز و یا طرح های استیل استفاده میشود .

رنگ مورد استفاده در کابینت مدرن

از اختلافات مهم و ویژه در کابینت مدرن استفاده از رنگهای درخشان و یکنواخت است به جای رنگ طبیعی چوب که در کابینتهای کلاسیک استفاده می شد . استفاده از رنگهای درخشان زرد و قرمز و سبز و آبی و یا نارنجی در کابینتهای مردن مرسوم می باشد جدیدا با پیشرفت تکنولوژی استفاده از روکشهایی با شفافیت و اکلیلی هم در رنگهای طلایی و نقره ای هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

طراحی مدرن در کابینتهای مدرن

در این کابینتها دیگر خبری از برجستگی ها و قابهایتاجدار و حکاکی های تزئینی نیست و به جای آنها از سطوح ساف و براق و ساده استفاده میشود و این مسئله بیشتر حس مدرن و صنعتی بودن را در ذهن ایجاد میکند . این فضای ساده در فضاهای کوچک کاربرد بسیاری دارد و باعث میشود فضایی بازتر و خلوت تر را احساس کنیم . این امر در عین سادگی حس آرامش و زیبایی را در دید بیننده نیز القا مینماید .

دربهای بدون دستگیره در طراحی کابینت مدرن

در طراحی مدرن با توجه به تکنولوژی روز استفاده از دستگیره برای دربها مرسوم نمی باشد . این طرح بدون دستگیره نمایی خنثی و ساده به کابینتها میدهد بنابر این حس خستگی را از شما می گیرد .

استفاده از تمام سطح دیوار برای کابینت در طراحی کابینت مدرن

در این سبک عموما یکی از دیوارها را از کف تا سقف مابینت بندی میکنند . بنابراین استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه صورت میگیرد و این امرفضای بسیاری را برای نگهداری وسایل آشپزخانه در اختیار شما قرار می دهد . استفاده از روکش براق و ساده و بدون دستگیره به همراه کشوهای مسطح فضایی فوق الاده و مدرن در اختیار شما قرار می دهد .

فضا در طراحی کابینت مدرن

همانطور که در مطالب قبل متوجه شدید به دلیل سادگی و عدم استفاده از تاج و کلاف های اضافه در این طراحی واستفاده حداکثری از تمام فضاهای دیوارها در این طراحی فضاهای بسیار زیادی برای وسایل آشپزخانه وجود دارد و در این طراحی میتوان استفاده حداکثری را برای فضای آشپزخانه نمود . استفاده از وسایل مدرن برای طبقا بندی کابینتها و کشوها مت.جه خواهید شد که چیدمان وسایل آشپزخانه هم به صورت کاملا اصولی صورت می پذیرد .

مقرون به صرفه بودن این طراحی نسبت به انواع طرح های کلاسیک

باید توجه نمود که جلوه ساده کابینت های مدرن ، هزینه طراحی و اجرای آن را نسبت به انواع کابینت های کلاسیک پایین تر می کند . پس پیشنهاد میدهیم اگر فضایی کوچک دارید و از نظر هزینه هم باید صرفه جویی نمایید حتما این نوع کابینت را انتخاب کنید .

راه های ارتباط با ما :

جهت تماس با مدیریت فروش با شماره ۰۹۱۲۵۶۸۶۴۰۱ جناب آقای مهدی نصیریان تماس حاصل نمایید .

جهت تماس با مدیر اجرایی با شماره ۰۹۱۲۸۷۲۴۲۳۷ جناب آقای محسن نصیریان تماس حاصل نمایید .

اینستاگرام : deconaar

اگر در مورد این مقاله و مطالب سوالی دارید ، می توانید آن را در فرم زیر مطرح کنید و نظر خود را درباره این مقاله بازگو نمایید تا آن را با کمال میل پاسخ دهیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *