کابینت سفارشی چیست و چه تفاوت‌هایی با کابینت آماده دارد؟

کابینت سفارشی چیست

کابینت‌های سفارشی چیست و چه تفاوت‌هایی با کابینت آماده دارد؟

کابینت‌های سفارشی چیست؟

کابینت هایی که با توجه به فضا و سلیقه‌ی شخصی شما طراحی و اجرا می‌شوند را کابینت های سفارشی می‌گویند. در این نوع از کابینت ها تمامی جزئیات از جمله رنگ کابینت، مدل دستگیره‌ها، جنس چوب و صفحه‌ی کابینت و یراق آلات کابینت کاملاً مطابق سلیقه‌ی مشتری می باشد و مشتری میتوانید دقیقا مطابق سلیقه خود اقدام نمایید.

کابینت‌های  سفارشی برای همه‌ی آشپزخانه ها کاربرد دارند؟

کابینت سفارشی چیست ؟

جواب این سوال بله می باشد ، با توجه به این موضوع که متراژ و مدل آشپزخانه ها از استانداردهای خاصی پیروی نمی‌کند پس می‌توان با توجه به فضا به طور اختصاصی مدل کابینت آشپزخانه را طراحی و اجرا کرد و با توجه به اینکه ممکن است بعضی آشپزخانه ها دارای قناصی باشند پس استفاده از کابینت های آماده چندان کاربردی ندارد و با استفاده از کابینت  های سفارشی می‌توانیم بهترین استفاده‌ را از فضای موجود داشته باشیم.

متریال کابینت های سفارش چیست؟

متریال به کار رفته در کابینت‌های سفارشی کاملاً با توجه به بودجه‌ و سلیقه‌‌ی شما انتخاب می‌شود و شما می‌توانید جنس مورد نظر خود را از میان صدها مدل از انواع موجود انتخاب کنید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط داشته باشید.

کابینت‌های سفارشی چه مزایایی را داراست ؟

کابینت سفارشی چیست ؟

بهترین مزیت این نوع کابینت ها در این است که کاملا مخصوص شما طراحی و اجرا شده است
تصور کنید که به یک میهمانی دعوت شده اید.
برای انتخاب لباس گزینه های مختلفی داردید، اولین گزینه انتخاب از میان لباس های است که در بازار عرضه می‌شود اما تمامی لباس های موجود در بازار معیار های شما را داراهستند؟
خیر؟ پس در این زمان است که شما گزینه‌ی دوم یعنی سفارش یک لباس به خیاط مورد نظر با توجه به معیارهایتان رو می‌آورید، در این جاست که تمام سلیقه ‌ وخواسته‌هایتان مو به مو اجرا می‌شود و شما کاملا راضی از انتخاب خود لباس مورد نظر را در دست دارید.در مورد کابینت هم همین موضوع صدق میکند و هر آنچه که شما بخواهید در کابینت های سفارشی قابل اجراست.

معایب کابینت‌های سفارشی کدامند ؟

صرف نظر از اینکه کابینت‌های سفارشی تمامی خصوصیات یک کابینت ایده آل را داراست اما هزینه های کابینت‌های سفارشی نسبت به کابینت آماده بیشتر است که این هزینه ها بی دلیل نیست، کابینت های آماده معمولا به صورت انبوه وبا شکل و شمایل یکسان به تولید می رسند و چندان نظارتی بر ساخت و کیفیت کابینت وجود ندارد و معمولا از متریال با کیفیتی استفاده نمی‌شود به طوری که شما حتی بدون کوچک ترین پیش زمینه ای در رابطه با روند تولید کابینت می‌توانید تشخیص دهید که متریال مورد استفاده در این مدل کابینت از کیفیت بالا و مقبولی برخوردار نیست.

ابعاد کابینت‌های سفارشی چگونه است ؟

کابینت سفارشی چیست ؟

برخلاف کابینت پیش ساخته که معمولا در ابعاد استاندارد و یک متری ساخته می شوند کابینت های سفارشی ممکن است در ابعاد مختلفتی باشند به طور مثال اگر بخواهید کابینت های شما تا سقف باشد ابعاد با توجه به فضا متفاوت است .
روند سفارش کابینت‌های سفارشی چیست؟

برای رویت نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه متخصصین دکونار اینجا کلیک کنید .

راه های ارتباط با ما :
جهت تماس با مدیریت فروش با شماره ۰۹۱۲۵۶۸۶۴۰۱ جناب آقای مهدی نصیریان تماس حاصل نمایید .

جهت تماس با مدیر اجرایی با شماره ۰۹۱۲۸۷۲۴۲۳۷ جناب آقای محسن نصیریان تماس حاصل نمایید .

اینستاگرام : deconaar

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *