دکوراسیون مغاره

دکوراسیون مغازه دارای نکات مهمی است

 دکوراسیون مغازه دارای نکات مهمی است

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه بوتیک مردانه

طراحی دکوراسیون مغازه از لحاظ روانشناسی بصری چیدمان دکوراسیون مغازه میتواند در طی روز بر شرایط فروش تاثیر بگذارد و توجه مشتریها و البته رقبا را نیز به سمت خود جلب  نماید .

میزان تاثیر گذاری دکوراسیون مغازه از آنجا مهم میشود که در طی روز شما بتوانید افراد بیشتری را به واسطه ویترین ، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی به داخل مغازه خود جلب کنید و به آنها نشان دهید که شما که هستید ؟ چه چیزی برای ارائه دارید و آنها چرا باید از شما خرید کنند . با این مقدمه دریافتیم که اولین قدم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و چیدمان ویترین ایجاد حس کنجکاوی در افرادی است که از جلوی مغازه شما عبور میکنند و وادار کردن آنها برای وارد شدن به داخل مغازه و خرید کردن از شما .

دکوراسیون مغازه در قدم اول

حال که قدم اول یعنی ورود مشتری انجام شد باید قدم دوم را برداشت . یعنی به تصویر کشیدن زیبایی و فریبنده بودن کالا . حتماٌ این ضرب المثل را شنیده اید که عقل مردم به چشم آنهاست ؟ بله تا حدود زیادی درست است . در بیشتر مواقع این شکل ظاهری یک کالاست که مشتری را وادار به خرید میکند نه کیفیت آن . پس کوچک یا بزرگˏ شیک و زیبای شما در ذهن مشتری مساوی است با ایجاد حس اعتماد و اطمینان از ارائه کالای با کیفیت و نهایتاٌ شروع فرایند خرید چیدمان مهم تر است یا متریال استفاده شده ؟ در بسیاری از موارد دیده شده که فروشنده در  دکوراسیون  مغازه خود بهترین و مدرن ترین ابزار موجود را استفاده کرده اما باز هم در جلب مشتری موفق نبوده چرا که چیدمان و نحوه استفاده از ابزار در دکوراسیون مغازه مهم تر از مدرن بودن آنهاست .

در ایجاد دکوراسیون داخلی مغازه اگر همه فاکتورها را به خوبی در نظر گرفته باشید و محیط دورن آن به نحوه ای چیده شده باشد که هم مشتری و هم کارمندان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند ، مهم نیست  کوچک یا بزرگ باشد ، مهم به کار گیری درست روانشناسی رنگ ها ، نورپردازی مناسب و پیاده سازی چیدمان با توجه به طیف وسیع سلیقه هاست و اگر بتوانید با استفاده از این المانها به مشتری حس اطمینان را بدهید مطمئناً مشتری بارها و بارها از شما خرید خواهد کرد.در این خصوص شرکت شرکت طراحی دکونار با سالها تجربه و ارائه کارهای موفق در کنار شماست و کارشناسان ما با فتخار برای مشاوره با شما در مورد نیازها و طرحهایتان در طراحی دکوراسیون مغازه کوچک ، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون آماده ارائه نظر کارشناسی هستند .

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه بوتیک مردانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *