دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه با نکاتی کلیدی

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه

عکس دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه یک هنر است.در دنیا مدرن امروز دکوراسیون داروخانه به نوعی حساس است هم به دلیل کارایی و هم به دلیل زیبایی .درطراحی دکوراسیون داخلی داروخانه چند نکته را باید در نظر گرفت ، اول اینکه قفسه بندی داروخانه باید بسته به نوع موارد داخل آن با فاصله های معین ساخته شوند که از حد اکثر فضا استفاده شود .در چیدمان دکوراسیون داروخانه میتوان از کل فضا جهت ویترین و قفسه ها استفاده کرد حتی میتوان تعدادی از قفسه ها را پشت به شیشه مشرف به فضای بیرون طراحی کرد و با استفاده از امکانات طبیعی فضا دیوارهای مشرف به شیشه های نمای داروخانه را با قفسه و ویترین نپوشاند.

دکوراسیون داروخانه

عکس دکوراسیون داروخانه

طراحی داخلی دکوراسیون داروخانه

در طراحی دکوراسیون داروخانه استفاده از رنگ بندی مناسب و توجه به کنتراست رنگ ها اهمیت زیادی دارد.در دکوراسیون داروخانه معمولا از ویترین استفاده کم بیش دارند.اما فضای داخلی داروخانه به نوعی می توان از قفسه ها و استند ها استفاده کرد.با توجه به این که لوازم بهداشتی و دارویی در جعبه های توناژ رنگی می باشند باید از رنگ دکور و متریال مناسب در دکوراسیون  داروخانه استفاده کرد.هماهنگی رنگ در متریال یکی از نکاتی است که حتما باید به آن توجه کرد.زیرا اگر این هماهنگی در آن رعایت نشود. باعث به وجود آمدن یکنواختی و کسلی می شود.همچنین می توان از استفاده کردن رنگ روشن مانند سفید برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده کرد.معمولا در دکوراسیون داروخانه از رنگ سفید به خاطر تعادل و خنثی بودن استفاده می شود.

در طراحی دکوراسیون داروخانه میتوان بعضی از ویترین ها یا قفسه ها را به چیدمان و فروش لوازم آرایشی یا بهداشتی اختصاص داد اما طراحی فضای مجزا با طراحی جزیره برای این محصولات میتواند در افزایش فروش و جلب مشتری موثر باشد و همچنین نور پردازی مناسب میتواند جزیره را به یک فروشگاه جذاب و مستقل درون فضای داروخانه تبدیل کند.

دکوراسیون داروخانه

عکس دکوراسیون داروخانه

طراحی دکور داروخانه

در دنیا امروز دکور مغازه ویترین یا مکان اداری ، تجاری مسکونی حرف اول را در آرامش آن محیط و هم جنبه کلاسیک دارد. نور پردازی در میان فضا به خاطر وجود مشتری و  زمان انتظار برای رسیدن به نسخه و نتیجه و داروهای تجویز شده بسیار مهم است .  طراحی دکور داروخانه هم به نوعی باید یک طرح ایده آل و خاص باشد که برای داشتن یک طرح مناسب تمامی قوانین و هماهنگی ها و کاربرد های متریال رنگ و… را مدریت صحیح انجام داد.

داروخانه با توجه به ابن که شرایط  مکانی کاملا بهداشتی است نسبت به دکوراسیون های دیگرباید نکات بیشتری را رعایت کرد.زیرا از هر متریالی نمی توان استفاده کرد.گروه طراحی دکوناربا بیش از سال ها سابقه درخشان و در دست داشتن بیشترین پروژها در تهران و کرج فعالیت نموده و برای داشتن یک دکوراسیون داخلی داروخانه موارد زیادی مهم است مثل طراحی داخلی و طراحی پلان و جانمایی شربت ها و سرنگ ها و سرم های قسمت آرایشی و بهداشتی و داروهای OTC و… که با توجه به اسنتند های وسط و یا open shelf بودن متفاوت است . معمولا برای دیزاین فضا از MDF(ام دی اف)استفاده می شود که رنگ اول معمولا سفید که ممکن است از هایگلاس و یا ملامینه استفاده کرد .همچنین برای دیدن نمونه کار ها به گالری تصاویر مراجعه کنید.

ضمینه های دیگری از فعالیت تخصصی ما در دکوراسیون طراحی داخلی است که شامل سقف کاذب ، اجرای کف ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون منزل و معماری می شود.

2 پاسخ
  1. هنردخت
    هنردخت گفته:

    سلام در شرف تاسیس داروخانه هستم ، ممکنه نام و ادرس داروخانه هایی که تا بحال ساخت دکوراسیون آنها را بر عهده داشته اید برایم بفرستید

    پاسخ
  2. قاسم قربانی
    قاسم قربانی گفته:

    با سلام اینجانب دارای یک فروشگاه سموم کشاورزی (داروخانه گیا هپزشکی) در آمل هستم آیا برای شما امکان طرحی و اجرای دکوراسیون و سقف کاذب و قفسه بندی برای شهرستان وجود دارد. باتشکر09111119451

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *